Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 25, 2010

no title...

selamat pagi malaysia..
ewahhh sound mcm tuan punye blog ngah hepy je..
hepy ke?? hepy lor...
cume 2 3 ari ni mood nak menulis kat blog ni mcm suam2 kuku gitu..
aku tau korg suke tggu post aku yg latest kan..
wpun kdg2 ntah pape yg aku merepek... ahakz...

maklumlaa aku kan budak baru belaja..
setakat cite kosong je laa yg aku tulis kat blog ni.
tgk laa nnt kalo aku ade bahan nak menulis yg meningkatkan minda korg yg baca aku post kan kat sini..
(pe daaa aku taip.. fenin)

owh skrg ni aku baru buat yg nuffnang exchange tu...
mula2 tak jd, dah buat lama2 dgn penuh kesabaran akhirnya menjadi jugak..
cumeeeeee....
cume ads kat header ngan kat text je aku tak bejaya lagi..
huhuhu..
dah bape kali aku godek tak jadi2...
mcm mane haa...
ade sape nak ajor aku???
huhuh...

No comments:

Post a Comment