Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 6, 2010

kaseh kekanda kaseh adinda...

ewahhh tajuk.. hahaha...
ok aku tau sesetengah org mst dah tau psl ana edar kan..
so ni aku nak cite laa sikit....
heheheh...
ok mula kan dengan jus qaseh ana edar ni..
ni actually (betul ke aku eja ni) mcm madu laa...
tp adelah di adun dgn bahan2 lain..
owh bahan2 nye bkn yg bukan2 tau...
terdiri dr makanan sunnah nabi kite, nabi muhammad s.a.w...
seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan pegaga..
bahan2 ni sume dirumus khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran terutama sekali bagi kaum wanita..

tak salah kan kalo kite nak mencuba..
lagipun produk ni berunsurkan islam..
diguna tanpa was2..
*pic kredit to anaedar.com

ade lagi satu produk dari ana edar ni yg jualan nye agak kencang kat opis aku ni..
rindu cafe...
aku tak tau rasa nye mcm mn..
tp aku tgk dak2 opis ni minum sedap je..

*pic kredit to anaedar.com

sebenarnya aku ade banyak lagi nak pomot ni...
banyak lagi produk yg ade ni, balm, gamat, sabun pencuci muka...
kalo korang berminat nak tau lebih lanjut lagi leh ar email aku..
nnt aku leh terang kan ape lagi yg menarik..
sila2....

No comments:

Post a Comment