Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 27, 2010

kini kembali....

ya ampunnnnnnn lama nye aku tak update ye...
maap ye kengkawan... no mood nak berblog.. ewahhh..
takde benda yang nak di storykan..
haa?? pasal raya??? tahun ni tak bape nak raya laa..
makcik aku meninggal pada hari raya pertama..
sedihh wooo...

ok mari kite memulakan hidup baru di blog ini dengan story kehadiran orang baru...
let me introduce bebehhh ~~~
Ini anak kepada salah seorang besfren aku kat opis..
sape lagi kalo bukan makcik kepoh tu.. maizun..
dapat baby girl.. very cute...
lahir pada 28 sept 2010... (tak silap aku laa..heheh)
nama nye QISYA DAMIA.. sedap kan nama..
congratzz mai n hubby ~



haaa ni pulak anak pada bos aku... pn. elissa...
die dapat baby boy.. lahir pada 7 Okt 2010...
dan nama diberi MUHAMMAD NOAH.. nice name bos..
congratzzz puan & hubby~



yezzaaa ni anak sedara baru aku...
yeah yeah dapat anak sedara lagi..
kakak sepupu aku ni bersalin awal 28 hari tak silap aku...
bersalin pada 22 Okt 2010....
woohooo baby die cute gile... sukeee..
dapat baby girl n her name is NUR MARSYA ALYA...
congratzzz kak nora & hubby~
ok tu je aku dapat story.. nanti ade idea aku gedik2 lagi kat sini ye...
daaaa....

No comments:

Post a Comment