Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 22, 2011

lama menghilang tetibe dah ade baby ;p

weeeheeee.....
lama bebenor tak update blog ye....
malas tu menjadi-jadi plak...
korang sume pekabo...
sehat-sehat sume ye...
ade tak yang tertanya-tanya aku dah bersalin ke belum..hahahaha
macam ade orang nak baca je blog aku kan...
eleh pedulikkkk arrr...

ok kalo korang baca entry lama mesti tau kan aku ni peknen....
dan alhamdulillah aku dah selamat bersalin pun pada 21 mac 2011....
amik ko... gila lama baru nak bagitau... hohohohoh...
anak aku pun dah 3 bulan...
macam blogger new mom yang lain jugak nanti aku akan cite kan pengalaman bersalin.....
sakit tapi semua tu ilang bila dapat tengok baby sendiri...

ok laa nanti kite story lagi...
aku rasa macam nak edit balik blog ni...
tunggu entry seterusnya...

haa ape...?? nak tengok pic baby.??
ok ni pic die masa ari pertama melihat dunia....
pic lain nanti coming soon...
so ini die.....
taraaaaa.......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
eh takde pun... bawah lagi kot...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
haaa ni dia....

our first hero....
MUHAMMAD EMIR IZDIYAD

21 mac 2011
, 9.29 pg

3.4kg, 52cm


ok see u next entry... ahakz~

No comments:

Post a Comment