Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 14, 2011

hepy besday to me....~

yeah today is my besday.....
ehemmm sudah 25 laa... takpe muda lagi... huhuhuh...
lepas ni nak jadi big momma..hik3...
tadi aku ade cakap kan geng opismate aku ade open table sempena besday aku kan...
cume ade kurang sorang...
besday girl bulan lepas tak dapat join... anak die tak sehat..
takpe laa....
to mai, semoga qisya cepat sembuh ye....
so ni ade beberapa pic masa makan tadi..

owh dorang ade bagi adiah jugak...
ade 2 benda tapi aku letak 1 je ek.. yang lagi 1 tu kena sensored...
hahahahha...
papepun kalo dorang baca blog ni aku nak cakap time kaseh banyak-banyak ye korang....
lepas ni belanja lagi.. eh korang belanje ke ek makan tadi...???

cer teka makan kat mane...heee~


sedaappp..~


kek... lupe nak share ngan dorang..heee ampunn~


memasing posing...~


muke dah sembam...~


adiah special dari siam...~


pantang suma nampak kamera.....~


jeng.. jeng.. jeng..~


macam adik beradik kat belakang tu...~


haaa tu laa adiah aku dapat... lagi 1 tu takyah la tau ek..heee

No comments:

Post a Comment