Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, March 4, 2011

gile lama....~

weeehhuuuuu....
haaa lame nya aku tak update blog kan.....
gile malas weyh....
ko tgk bile last aku post entry tu....
isskkkk sila tampo laju-laju... hahahha...

macam mana laa orang nak baca blog ko ni kan kalo tak berupdate...
alaaa bese laa ngah2 sarat ni..
oh aku sekarang ni menghitung hari je kan nak meletop...
macam-macam perasaan ade...
tak sabo nak tengok si kecik ni...

papepun korang doa kan sume nye selamat ye...
ok nanti aku cite perkara-perkara yang terjadi sepanjang aku tak update blog ni....
boleh tahan kot banyak cite..hehhehe...
tungggguuuuu...~

2 comments:

  1. wah.. sya follow blog nie! heee..
    btw, tahniah.. semoga akak cepat2 bersalin.. hehe.. n semoga selamat melahirkan. baby yg comel 2.. :)

    ReplyDelete
  2. allu dibah... tq ye sudi follow blog kerdil ni.. ewahhhh... ;)

    ReplyDelete