Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

gula kembali lagi...~

allluuuuuuuuu kawan-kawan...;p
ade sihat ke korang...
maap laa blog tak berupdate buat beberapa hari...
bz kunun-kununnye... hahaha..

ermm nak mulakan dengan cite ape ek...
owh semalam gi checkup lagi..
alhamdulillah sume nye ok...
then nurse ade guna alat ape ntah untuk dengar jantung baby...
uuuiiii seronok tak terkata ko...
hehehehe...
aku asyik tersenyum sorang-sorang je.. pedulikkk...

semalam juga adelah hari terakhir salah sorang staf kat dept aku ni...
so cik anim n linda ade belanje subway sekali....
sedap dollllll... maklumlaa aku tak pernah makan lagi..
selalunye lalu depan restoran je.. heee...
terima kasih la ek korang belanje makan semalam...

eh sambung balik cite member yang last day tu...
die ni kire orang lama jugak kat dept aku ni..
tak pasti pulak die bertukar ke mana....
apepun semoga berjaya di tempat baru ye kak zura...
ni ade sikit gambo-gambo masa makan kek...
yang pasti gambo tuan yang dirai tak banyak...
korang tengok la sendiri gambo sape yang banyak...kui3...

orang yg dirai yg baju ijo tu...
yg free tu plak yg lanje mkn..



cheese cake yg dh hancur kena potong..


memang dah takde muka lain dah...


darah manis ni..;p


kek yang sedap.. tak cukup 1..huhuuh


owh ni pura-pura je ni..hahaha


jangan sedih-sedih ye.. ahakz..


ko tengok ni.. aku dah cakap memang takde muka lain dah..


ko tengok ade lagi ha... rimas aku.. ;p

1 comment: