Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 9, 2010

kumbang ke bunge..~

assalammualaikummm...
selamat pagi malaysia... ewahhh...
macam mana hari anda ari ni...
weyh dah hari khamis la.. cepatnya masa berlalu kan.. huhuh...
owh hari ni aku nak gi scan...
gi malam kang sejuk sikit..hahahah..

bukan jaoh pun.. kat klinik depan umah je.. ahakz..
tak sabar nak tengok perkembangan baby ni....
aku pun tak kesah laa boy or girl yang penting sihat sempurna...
kan baby kan..hehehehehe ;)

harap-harap sume nya ok laa..
esok aku bagitau ye detail nye...
atau korang nak aku wat contest meneka jantina baby... hahahaha..
batak.. macam ade orang nak baca je blog aku..
uwekkk..;p

No comments:

Post a Comment