Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 1, 2010

pagi yang tragik...~~

assalammualaikum korang...~~
eeee tajuk seram kunun tu.. ahakz...
bukan ape.. tadi masa aku gi keje ade kemalangan berlaku..
tapi tidak diketahui pulak puncanya...
macam langgar lari pun ade...
kejadian berlaku dekat-dekat area umah aku je...
ada simpang empat.. biasa laa kalo simpang empat ni mesti ade traffic light kan...

ermmm kemalangan tu pun aku tak tau salah sape....
maybe salah sorang dari mereka langgar lampu kot..
masa aku lalu pun motor dah tersidai kat tengah jalan...
tapi penunggang nye dah tercampak ke simpang lain..
ngeri dowh... mangsa nya lak pompuan..
aku tak pasti die hidup atau dah mati sebab takde tindakbalas dari beliau..
nauzubillah... berderau darah aku...

terus mesej my laki supaya bawak motor hati-hati...
ye laa sape tak risau..
dah laa jaoh..huhuhuh...musim hujan pulak tu..
owh gambar takde sebab aku dah takut sangat nak tengok lama-lama..
lagipun orang kata tak elok kalo time peknen ni tengok bukan-bukan kan...

so pada korang sume berhati-hati la ye di jalanraya...
lagi-lagi musim tengkujuh ni...
jalan licin lagi...
biar lambat asalkan selamat gitu...
dengar pesan mak ni tau...
adiosss...~~

No comments:

Post a Comment