Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 8, 2011

perkembangan yang mengembang...~

eh eh sehari sampai 2 entry laa aku buat...
hebat tak hebat tak...hahahha...
poyoss... orang lain sehari lagi banyak entry tak bising pun macam ko kan... keh3..
ok ni nak update pasal aku pulak.. boleh...??
alaa kalo takleh pun aku update jugak.. ade aku kesah.. ??

sekejap je dah nak masuk 39 minggu dah kan...
melonjak-lonjak perasaan ni nak tunggu si kecik kuar...
haa bila dah dekat-dekat ni mula laa berat naik pulak dengan hebat...
tak pasal-pasal sekarang ni kena amik tekanan darah seminggu 2 kali..
tapi setakat ni alhamdulillah tekanan darah sume ok...
kesihatan pun ok cume kadang-kadang rasa penat melampau...
lepas tu tido malam toksah cakap la...
sikit-sikit terjaga...

nak datang keje pun dah malas sekarang..
layu je berjalan...hehhehe...
ermmm eh nama baby dah ade tapi nama baby boy je..
sebab konfiden sangat yang kuar ni nanti boy..heheh..
boleh pulak macam tu..
takpe laa tak kesah pun sebenarnye boy ke gurl..
janji sihat sempurna....

eh sebelum tu nak ucap tahniah pada sepupu aku yang dah selamat melahirkan baby gurl pada 4mac ari tu....
ok esok check up lagi...
nanti kite story lagi ye....
heeee....~


gebuuuunyeeeee die... geram...!

No comments:

Post a Comment