Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

bengkel kereta...!!!

hahhh bengkel kereta hape....kereta pun aku takde...
hahahaha...
bukan laa bengkel yang dok repair2 tu...
ni repair nak tajamkan lagi skill Microsoft Office...
ok maybe korang rasa benda ni senang...
tu bagi korang...
bagi aku bila dah pegi bengkel ni rupanya banyak lagi fungi2 yang boleh digunakan..
aku je yang tak rajin nak godek-godek...

bengkel ni sehari je pun...
jadi laaa kan..
owh yang penting makan die superbbbb sedapppp....
suke suke....
ok layan je laa pic ek...
dapat paper bag.. dlm die ade tiket flight ke sarawak free... (ok aku tipu)

aku pegi ngan mak buyong ni.. ceria ok muka mak nyah ni...

makanan sarapan je aku sempat si snap.. sedap gile.. nyesal aku amik sikit

muka si mak nyah ni kekenyangan..



ok pic ni takde kene ngena.. aku saje letak muka kawan2 yang tensen... byk sgt kije sampai gigit2 jari....

2 comments: