Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 10, 2010

tiba-tiba...



ceahhh....
suspen kunun tajuk.. hahaha..
bukan ape aku nak tulis tiba-tiba aku leh minat tengok bola..
hahaha..
yesss game malam td...
aku ngan laki tido agak lewat mlm td..
owh takde laa lewat sgt..
setakat kul 1 je laa...
hehehe..

tp takpe, aku rasa berbaloi kot sbb chelsea menang...
i likeee....
ok fine aku mengaku dulu aku memang tak minat nak tengok bola..
tapi sejak dah menjadi bini seseorang aku leh layan bola nokkksss...
nak kata aku hebat sgt nak bercakap pasal bola ni takde laaa..
tp kalo dari segi rupa aku suke tgk lampard... hahaha..
takde kena mengena ok..
kalo dari segi cubaan menjaring gol aku suke drogba..
hehehe ok aku tulis ni mcm poyo kan..
hahha...
tapi ape-ape pun aku sukeeee chelsea menang..

yeahh =p


No comments:

Post a Comment