Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 10, 2010

ibu...

EMAK...
panggilan aku kepada ibu aku...
wanita yang mengandungkan aku selama 9 bulan...
selama 24 tahun aku membesar di sisi mak aku, macam-macam kerenah yang mak aku layan kan...
ok fine kadang-kadang aku nakal..
suke tak dgr ckp mak aku..
huhuhuh..

aku sayang mak aku.. (mestilah sayang,.. sape tak sayang mak kan)
semalam bila aku baca paper tentang kes anak-anak yang buang ibu nye buat aku rasa geram, marah pun ade...
mcm mana agak nye perasaan mereka bila buat ibu sendiri macam tu..
aku kalo melawan sikit ngan mak aku pun aku akan rasa menyesal sgt...
rasa bersalah...
tapi bagi dorang yang dalam artikel paper semalam takde perasaan agak nye kan..
ok maybe ibu mereka tu ade wat kesilapan masa dolu-dolu..
tapi seburuk-buruk perangai, mereka tetap ibu kita...
ok aku tak pandai nak tulis lebih-lebih....
cuma aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu pada mak aku, Pn. Ramlah..
Mak, ain sayang mak...
Ain tau kadang-kadang ain buat mak kecik hati, atau marah ngan ain..
Tapi tu dulu-dulu kot...
Sekarang dah tak nakal kan mak.. huhuhuh...
Terima kasih mak kerana membesar kan aku ngan penuh kesabaran..
muuaaahhhxxx...
Sayangilah ibu kita semasa dia masih ada....

No comments:

Post a Comment