Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 1, 2010

memori...

semalam kemas-kemas terjumpe laa album-album lama...
bile tengok balik gambar-gambar masa sekolah, ya ampunnnnn...
ngeri mak tengok... hahahahaha...
huduh ok.. (mcm sekarang ni aku dah cantek sgt je... hua3)

ok meh sini layan sikit gambar-gambar masa aku kecik-kecik..
tak silap aku masa ni umo aku dalam 4 or 5 tahun...
owh gambar masa sekolah aku tak letak sini..
sebab aku sendiri tengok pun dah sawan, ni kan pulak nak bagi korang tengok kan.. huhuhuh..

memang dari kecik suke bergambo kot.. tu terbawak-bawak sampai ke tua..huhuuh


owh comel nye rambut aku...



masa ni besday aku.. tetibe adik aku inteprem sama,...



ciuman dari seorang akak yang penyayang.. ahaks



abaikan kaki aku yang panjang tu..



hahahahah


masa abang sepupu berkhatan.. eh yeke?? lupe la..


* owh saya sangat rindukan zaman kanak-kanak saya....

1 comment: