Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 7, 2010

ni satu lagi perangai...

ni satu lagi perangai manusia..
adelah manusia yang kunun nye pandai dalam segala segi...
bile orang lain wat kerja salah bukan main lagi mengjongket pertikaikan cara kerja orang tu..
kunun die sorang je pandai laa... takkan buat salah..
tapi bile tengok balik die wat keje pun takde laa sempurna sangat...
lagi laa teruk salahnye..
bila dah salah menyusahkan orang lain pulak tu...

ok aku bukan laa nak bising sebab die buat salah...
tapi cara die pandang rendah kerja orang lain tu yang wat aku bengang sikit..
kite ni manusia biasa je kak oiiii...
kalo orang lain wat salah pe salahnye ko ajar elok-elok..
tak payah laa nak kondem kawan tu..
tolong laaa.... kite ni berada dalam komuniti yang sama..
tak salah nak berkongsi-kongsi ilmu...

iskkk lagi satu aku bengang sebab kesalahan die tu akan di selesaikan oleh aku...
ahahah sebab tu aku bengang...
eh aku ni ok tau.. takde masalah kalo nak selesaikan...
cume cara die kondem cara orang lain wat keje tu wat aku tak puas hati...
pikir-pikir kan laa dan selamat beramal~

*aku bukan seorang yang suke marah lama-lama kot.. ngee ;p

1 comment: