Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 25, 2010

eh dah khamis laaa..~

alluuuu kawan-kawan...
aisyeman kejap je dah hari khamis ye...
lambat sikit la aku update blog....
kesibukan melanda... ahakz..
plus takde cite menarik untuk dikongsi bersama...

owh semalam aku gi check up....
1st time ok berat aku tak naik banyak...
900gram aje... nurse pun nasib baik tak bising...
bukan ape.. kalo korang nak tau kalo usia kandungan dah 5 bulan korang kena naik 500gram dlm masa seminggu...
so berat aku yang naik tu tak begitu mencukupi...
tapi takpe aku rasa senang je aku ni nak naik kan berat banyak sikit...
makan laa ape ko rasa nak makan... kan kan kan....

semalam jugak nurse tu ade guna alat ape ntah untuk dengar jantung baby...
hampa sikit sebab tak dengar.. cume sayup-sayup je.... huhuhuh...
tapi nurse tu pesan jugak supaya tak risau sebab baby takde ape-ape...
semua ok n sihat.. alhamdulillah..
esok genap la 6 bulan usia kandungan aku..
kejap aje rasanya kan.. macam baru tau semalam je yang aku ni peknen...

ok laa macam biasa entry ni takde gambar..
semalam ade jugak keinginan nak snap kat klinik tapi disebabkan umat manusia yang terlalu ramai, mak tak jadi laa snap.. malu oooohh... dah laa sorang-sorang je...
nanti-nanti laa aku wat entry bergambar ye...
daaaa.....~~

No comments:

Post a Comment