Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 19, 2010

mood raye lagi ke~

amboi tajukk....
macam sambut raya aidilfitri je.. ahakz..
so ke mana je korang masa cuti raya hari tu...
aku kat kampung my laki...
pagi-pagi lepas sembahyang raya dalam kul 10 lebih mcm tu dah dengar dah lembu-lembu tu menjerit mintak tolong..hahaha..
boleh laa dengar sebab dorang wat depan sikit je dari umah...
tapi aku laki bini takde laa pegi tengok...
orang tua-tua kata kalo peknen ni tak elok tengok benda bukan-bukan..
banyak ok pantang larang di situ...

owh gambar kat kampung sume takde ye sebab aku tak rasa ade benda menarik nak snap kat sana...
cuma ada satu benda yang menarik iaitu makan....
kat sana ko takkan dapat duk lama sikit kat depan tb tu...
kejap-kejap kang kena panggil...
suh makan... kat sana aku makan saje...
pas ni naik lagi berat...
dah kena minum air gula lagi kan...
tapi takpe.. air tu adelah sedap..hahahah..

eh nanti kite story lagi laa..
aku rasa macam dah lari tajuk sekarang...
daaaa~~

No comments:

Post a Comment