Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 10, 2010

selamat hari rabu~

haa amik ko.. nampak sgt dah tak tau nak letak tajuk ape...
hahahah... bab2 nak letak tajuk ni mmg aku gagal sikit..huhuh..
sebenarnya tak ape laa benda menarik nak aku kongsikan...
cuma menanti esok je.. sebab esok aku nak kena amik darah...
sebab berat naik banyak tak terkata..
padan muke kan.. sape suh mencekik tak ingat dunia...

owh semalam jugak aku dapat berita gembira...
bekas rakan sekolah aku dah selamat melahirkan baby girl beliau..
ari sabtu bersamaan 6 nov 2010...
gambar baby takde sebab tak gi tengok lagi,...
maybe weekend ni...
nanti aku tapek ye gambar kat sini..
laa ni aku cite tu je dulu...
chaloo bette..~~

No comments:

Post a Comment