Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha..~

assalammualaikum...
huiii nak raye lagi weyh....
ke mana destinasi korang sempena hari raya haji ni...
aku balik kampung my laki laaa... hahaha....(mcm jaoh je..)
takde yang menarik pun untuk aku cite laa pasal hari raye haji ni...
maklumla kat sini sambutan hari raya haji tak macam kat pantai timur nun kan...

ok laa pada yang balik kampung tu berhati-hati laa ye di jalanraya...
sekarang ni pun musim hujan.. jalan licin.. jadi jangan pandu gelojoh-gelojoh ye...
ingatan untuk aku jugak ;p
so pada semua umat islam aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha...

sempena hari raya haji ni meh aku tepek gambor budak busyuk ni....
mintak ijin ye mak nye budak busyuk ni nak letak pic anak ni.. hehehe


ini budak sangat keletah ok...~

No comments:

Post a Comment