Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 19, 2010

sape uncleseekers???

weeehuuuu... panas... panas..
haaa korang ingat abg nas je boleh terjah..
aku pun ade terjah jugak tau... hahaha...
maybe ade antara korang yang pernah baca blog uncleseekers ni...
tak payah laa aku nak bagi link blog beliau ye...
pandai-pandai laa korang cari ek..

ok bagi yang tak tau ape yang hangat sangat pasal blog uncle ni meh aku story sikit...
blog beliau ni popular sejak die tulis entry pasal kisah permaisuri aishah..
actually ramai jugak blogger lain yang ade wat entry pasal ni..
kebanyakkan nye mengutuk tindakan uncle ni yang macam nak memalukan permaisuri aishah,...
ye laa sape laa yang nak sokong orang macam uncle ni kan..
aku dengar jugak sejak beliau tulis pasal kisah 'cinta syhh' tu rating pembaca blog beliau pun terus meningkat...
haaa mencari populariti dengan cara yang salah tu ye...
takmo.. takmo... tak baik ok..
(eh uncle taknak join nuffnang ke.. huhuhuhu...)

beliau jugak ade cakap tujuan beliau dedahkan mengenai kisah 'cinta syhh' tu...
katanya untuk menyedarkan pihak tertentu bahawa bekas permaisuri agung itu perlukan kebebasan dan tidak perlu dikongkong...
aiiishhhh kot ye pun tak perlu laa nak mengaibkan orang...

ok laa aku tak nak laa cakap panjang lebar lagi....
kang aku pulak yang kena maki balik.. hik3..
korang baca n nilai laa sendiri ye...
kita tak tau perkara yang sebenarnye kan.. allahualam...

No comments:

Post a Comment