Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 22, 2010

isnin yang mendung~~

assalammualaikum pembaca.. (ewahh mcm ade pembaca yg ramai je.. ahaks)..
macam biasa laa kalo ari isnin ni memang slow sikit nak wat keje..
jadi mari kita mulakan ari ni dengan mengupdate blog ye kawan-kawan....
sebenarnya pagi tadi aku ade amik pic awan yang kelabu gitu tapi kan disebabkan kabel hp aku ilang sudah jadi korang bayangkan sendiri je laa macam mana keadaan langit tu ye,...huhuhu

owh hari ni tempat keje aku ade wat perhimpunan bulanan ngan majlis anugerah cemerlang sekali...
ni kira penghargaan laa untuk staff yang wat keje bersungguh-sungguh macam aku ni.. hahahah...
sila muntah hijau....
ade jugak geng keras aku yang dapat tau..
so tahniah laa pada jiji, kak sal n cik ann...
pssttt bile nak open table..huhuh....

ok entry ni hanya tulisan semata-mata ye...
takde entry yang diselitkan gambar-gambar wat masa ini....
nanti dah jumpe kabel tu aku letak ye pic-pic menarik...
dah aku nak sambung wat keje ni...
nanti aku story lagi kalo ade cite menarik ye...
adios~~

No comments:

Post a Comment