Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 26, 2010

nak tulis tajuk hape ni..~

allluuuuu korang...
ok aku memang lembab sikit bab nak letak tajuk ni.. hahaha..
asal boleh je aku letak ye...
kejap je dah ari jumaat kan..
owh ari ni genap aku peknen 6 bulan..
alhamdulillah...

ari ni jugak aku nak gi kursus 3 hari...
kat mana?? owh tak perlu tau..hahahaha...
cik abg tinggal umah ye.. sejak kahwin ni baru 1st time kami berjauhan.. ewahhh...
sedih tau.. ahakz.. muntah ko..
macam jaoh je aku pegi kan.. padahal.....

aaa balik kursus nanti korang dijamukan dengan beberapa pic masa kat sana ek..
baru meriah sikit aku nak bercerita nanti..
ni aku suam-suam dulu ok...
tunggu.....~~

No comments:

Post a Comment