Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

besday lagi...

taraaa....
ni cite dekat nak basi dah...
ari jumaat kan cuti kan... so cousin aku plan nak celebrate besday mak die ngan adik die..
plan nak buat kat umah aku.. mak aku pun on je laa kan....
jumaat petang tu cousin ngan adik aku dah kuar amik kek dan beli segala makanan...
owh party tu buat malam.. ahaks party ke???

lepas maghrib sume dah siap cuma pengantin je tak sampai lagi,...
psssttt pengantin tu maksud aku orang yang dirai tu laa.. hahaha..
bile pengantin pun dah sampai sume kitaorang terus memulakan upacara nyanyi-nyanyi dan potong-potong...
menu malam tu mi kari ngan nasi goreng dan macam-macam lagi menu sampingan yang sume super duper sedappp....


kek untuk makcik aku ngan anak nye...

tetamu yang hadir.. bkn orang lain pun.. adik beradik bapak aku jugak...

surprise!!!

pengantin yang dirai... makcik aku ni tak bape sihat... so takleh nak berdiri sgt...

ni anakanda nye...


senyap sume bile dapat makan...

menu yang ade... ni baru tunjuk separuh..

upacara mengutip mangga..

haaa ni laa die orang yang belanja sume tu.. tq2...

anak sedara aku.. kena buli...

anak-anak bersama ibu yang dirai..
macam biasa laa kan.. dorang ni kalo lepak mesti balik tengah-tengah malam...
aku dah tido dulu hahah...
sebab esok nye ade keje sikit yang aku nak kena wat bersama JIJIE
keje ape??? tunggu entry seterusnye... chewaaahh..

No comments:

Post a Comment