Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 21, 2010

demam...

ello kawan-kawan..
salam 1 malaysia.. ewahhh....
tajuk poyo... bese laa mak tak tau nak letak tajuk hape..
eh tapi memang musim demam pun kan sekarang ni,...
yup demam world cup..
ok aku pun terkena tempias nye...
sebab??
sebab laki aku punya pasal... die yang ajor.. muahahaha...
ok sila gelak..
world cup dah start lama tapi aku baru nak start bercerita...
fine,... ade aku kesah ;p
setakat ni aku sokong spain (tak tanya pun)..
tapi macam slow pulak kan dorang masa game yang pertama tu..
takpe2 ade lagi game..
tengok dulu... pas tu baru leh tukar team ape aku nak sokong..
huahuahua takde pendirian.. cehhh...
pic zaman bile ntah pakcik google bagi ;p


ok laa tak nak cakap banyak...
nanti ade idea, aku persembah kan lagi ek..
tu pun kalo ade orang nak baca...huhu..
adios amigos~

No comments:

Post a Comment