Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 29, 2010

kreatif ke????

semalam petang masa tengah lepak-lepak depan umah aku ternampak satu benda...
kolam kecik.. ala-ala casa impian... hahaha..
tapi ini versi tak kuar modal..
abah aku buat dengan bahan-bahan terbuang...
ade je idea orang tua tu nak ejas-ejas...
siap ade air pancut ok...
tapi ye laa dah nama pun tak kuar modal 1sen kan, air pancut pun macam nak taknak je pancut nye... hohohoh...


tapi ape pun aku suke...
abah aku kreatip.. hehehehe..
abah korang ade?? takde kan.. takde kan.. hahahahah
jahat nye aku ;p

abah i yang terlebih kreatip.. pic diblurkan sebab 18sx..hihihihih

belum siap sepenuhnye... tengok tu abis bunga mak aku abah aku rembat..hahahah

yeahh air pancut.. tapi kecik je pancutnye..huhuhuh..

ok pic ni takde kena mengena.. selingan je ni... kucing aku lama sangat tunggu air pancut siap sampai tertido..hehehehe

2 comments: