Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 21, 2010

salam perpisahan~

macam mana ye nak mulakan...
sedih sangat ni sampai tak tau nak mula dari mana..
huhuhuhu...
ok ni cite minggu lepas tapi baru sekarang nak cite kan..
gile malas nak update.. hahaha...
ok sedih balik ;p


last week bersamaan 15 jun 2010 merupakan hari terakhir salah seorang opismate dept aku...
merangkap officer @ mak pada aku, mai & jijie.. eh yeke??? hue3...
so upacara makan-makan pun diadakan...
biasa laa tu kan... turn aku nanti korang jangan lupe buat jugak ye.. huhuhuh...
orang yang dirai tu ialah cik ann...
die berpindah ke satu tempat yang dinamakan ******... hahaha takleh bagitau...

ermm sedih jugak laa sebab die pun dah lama kat sini kan..
macam-macam pengalaman ade...
yang penting ape yang die bagi tunjuk ajar tu mudah nak paham....
tak caye korang tanya mai & jijie coz dorang pernah bekerje dengan cik ann ni =)
ok laa biar gambar yang bercerita yep...

ucapan yang agak panjang... dah lapo dah..

kad & frame putih tu dari kami berlima.. kak sal, mai, jiji, umie & aku... yang hitam tu dept aku bagi..

masing-masing lapo...

penyampaian cenderhati...

yeah makan timeee...

hadiah dari kami berlima..

bergambar bersama bos beso ;p

last sekali harus laa ada gambar kami berlima bersama cik ann...

so cik ann semoga berjaya ye di tempat baru...
aku tau mesti cik ann ade baca entry ni.. hahahah ;p)

No comments:

Post a Comment