Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 8, 2010

Kenduri lagi....

halluuuuu manusia sume.. huhuhuh...
pagi yang gelap kini sudah terang...
aku datang keje update blog kejap.... hehehe..
ok laa aku pun taknak lama ni..
maklum laa komited pada keje kunun nyee... huhuhu..

ari sabtu ari tu cousin aku kawen...
nikah ari jumaat tp aku tak dapat pegi coz keje..
ye laa kata komited pada keje kan..hahaha.. sila muntah
malam berinai die pun aku tak dapat pegi sebab badan rasa tak sedap..
so landing kat rumah je laa...
sok nye ari sabtu baru aku pegi.. datang macam tetamu biasa...
kul 2 lebih baru sampai.. heheh gile keji kan...
tu pun tak lepak lama.. so gambor pengantin nye pun tak dapat laa banyak sangat..
meh kite layan ek...
zussss...
ok rombongan dah sampai...

adik aku ckp tok kadi tu bagi ceramah 1 buku.. lama gile...



upacara batal air sembahyang..

ni adik beradik pengantin... sila pilih..hahahah

tak dapat tengok bersanding.. dapat tengok potong kek je..


dah takde muka lain dah kalo karok ni..


sewel..

No comments:

Post a Comment