Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

keje ke??

haaa ni laaa keje yang aku sebutkan di entry sebelum ni..
penyambut tetamu di majlis perkahwinan salah seorang pegawai kat opis aku ni...
tak ramai pun yang terlibat... ada dalam 9 orang je...
majlis tu pun buat kat dewan tempat keje aku jugak..
jadi aku pun takde masalah laa nak pegi..
bukan jaoh sangat pun kan..
dalam kul 11 sume dah kumpul-kumpul then terus gerak ke dewan...
masa tu of coz laa takde orang lagi kan...huhuhu..
ade masa lagi nak susun-susun pae yang patut...


owh makanan kat sana sedap laa..
aku suke.. hek3...
pic tak bape nak banyak laa..
layan je laa mana yang ade ek...

nape pic minah ni first sekali...


3 orang kuat majlis.....


ye ye pengantin dah sampai


budak gemok...


dayang-dayang


kameraman suruh kami berlakon.. huhuhuh


say cheeseeeee....

1 comment: