Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

semalam i call u, u tak angkat..

entry takde kena mengena ngan tajuk...
hohohohoh..
cume ni pasal cite semalam..
ade sorang opismate aku semalam die belanja nasi ambeng (ntah betul ke tak eja ni.. konpius)...
tu 1st time aku makan nasi ambeng beso tu...
bukan tak pernah makan tapi pernah makan yang kecik-kecik macam bungkus nasi lemak tu...
teruja ok tengok... besar dan berat...
nak makan pun takut... hahahha...
nasi ambeng tu dibungkus dengan daun pisang...
alaaa korang mesti tau kan...
dalam tu ade nasi dan lauk-lauk...
lauk terdiri daripada ayam goreng, serunding dgn sambal yang ade tempe tu...
haaa mi goreng pun ade sekali..
sedapp...

budak-budak lain yang jawa-jawa ni pun bukak laa cite pasal nasi nii....
biasa nye nasi ni pemes masa kenduri-kenduri..
letak sekali santak beso-beso tu kat tetamu..
lepas tu kan dorang cite, nnt orang kampung tu potong (kira macam bahagi-bahagi laa) dgn tangan je...
aku dengar pun macam nak tengok je depan mata,...
hahahahah batak kan...
peduli hape aku ;p

owh semalam tu besar dulang yang dulu-dulu tu..
sebungkus tu rm 40...
ok laaa kot sbb aku pun bukan tau sgt..hahahah..
sedappp.... part minyak-minyak tu syok tengok..hahahah
haaa ni budak yang dah kenyang makan nasi ambeng....

No comments:

Post a Comment