Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 29, 2010

cite bola lagi ke????

hallluuuu peeps~...
gud monink.. salam 1 malaysia... ewahhh...
alahai lama nya aku tak update blog yang tidak seberapa ni...
sori laa ye.. takde benda aku nak story (sebenarnya malas.. muleh?)
owh entry emo kat bawah tu blh laa abaikan ye.. hehehe..
biasa laaa orang pompuan mesti ade angin pasang surut die kan ;p..

ok sebagai pembuka entry, aku nak letak sikit pic laki aku yang obses kot ngan bola ni...
siap tampal jadual game ok dalam bilik..
tapi aku takde hal laa kot sebab aku pun minat sikit-sikit.. muahahaha...
ok mai tengok gelagat seorang peminat bola sepak..
jadual yang menjadikan dinding bilik sebagai mangsa tampalan..
beriya menulis pasukan yang layak pusingan seterusnya...

meh pokus sikit..

kahkahkah...

waktu kejadian pada pukul 6.30 pagi ok....
sebelum pegi keje sempat lagi tu melencong wat benda alah tu.. huhu..
nak buat macam mana dah minat kan..
i tak kesah ;p
ok laa nanti kite story mory lagi ye...
adios amigos~

No comments:

Post a Comment